Bulan har packat ihop och sagt hejdå, åtminstone för nu. Henrik Stridh likaså. Linus Omark sa att han skulle komma hem och vinna guld, det gjorde han och nu är det slut även för honom. Men idag är det också sista dagen för en till person som betytt obeskrivligt mycket för Luleå Hockey som förening…







